Éilimh agus aischur
An bfhuil fadhb le do hearra, nó an bhfuil rud ar bith mícheart? Cuirfimid in iúl duit conas is féidir leat gearán a dhéanamh faoi na hearraí, nó cabhróimid leat aischur a dhéanamh.
Ba mhaith liom gearán a dhéanamh faoi tháirge nó faoi loingsiúMura n-oibríonn an táirge a ceannaíodh i gceart, ná bí buartha - táimid anseo le d-ordú a dheisiú nó a athsholáthar. Ní mór duit an fhoirm ghearáin a líonadh agus í a sheoladh chuig ár seoladh mar aon leis na táirgí. |
Ba mhaith liom tarraingt amach ón gconradh agus an táirge a thabhairt ar aisIs féidir leat tarraingt amach ón gconradh ceannaigh laistigh de 14 lá ón seachadadh, agus is féidir earraí a ceannaíodh inár r-siopa a thabhairt ar ais gan fáth a thabhairt dúinn. Ní mór duit an fhoirm aistarraingthe conartha a líonadh agus é a sheoladh chuig ár seoladh mar aon leis na hearraí. |
Freagraí ar na ceisteanna is minice a chuirtear
1. Conas is féidir liom dul i dteagmháil leis an Roinn Gearáin?
Is féidir leat dul i dteagmháil lenár Rannóg Gearán trí ríomhphost a sheoladh chuig: [email protected] .
2. Cá fhad a thógann sé éileamh a phróiseáil?
Déanaimid gearáin a phróiseáil go pras, ach ní thógfaidh sé níos mó ná 30 lá ón dáta a bhfaightear iad.
3. Conas aschuir a dhéanamh agus earraí a sheoladh ar ais?
Féadfaidh tú tarraingt amach ón gconradh agus na hearraí a thabhairt ar ais gan chúis a thabhairt laistigh de 14 lá ón nóiméad a fhaigheann tú féin nó duine a d’ainmnigh tú na hearraí. Tar éis na hearraí a thabhairt ar ais, cuirfimid an méid ceannaigh íoctha ar ais chugat i bhfoirm íocaíochta seolta chuig do chuntas.
4. An féidir liom tarraingt amach ón gconradh má cheannaím mar chuideachta?
Ní féidir, más chuideachta thú, ní féidir leat na hearraí a thabhairt ar ais laistigh den tréimhse dhlíthiúil 14 lá mar a dhéantar le daoine príobháideacha. Is féidir aontú ar mhalartú earraí le haghaidh táirgí eile.
5. Cé a íocann na costais a bhaineann le hearraí a sheoltar ar ais?
Tá sé go hiomlán laistigh de do chumas féin na costais a íoc duit féin. Baineann sé seo freisin leis na costais a bhaineann le loingsiú agus aon rud eile.
6. Cá háit ar cheart dom na hearraí a theastaíonn uaim a sheoladh ar ais a sheoladh?
Sula gcuirfidh tú na hearraí ar ais, cuir iad i mbosca ceart, agus greamaigh lipéad lenár seoladh ar thaobh seachtrach an phacáiste. Seo é an seoladh chun an pacáiste a sheoladh ar ais:
Media Leaders sro (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia
Ach bí cúramach! Ní bheidh muid freagrach as an riocht ina bhfaighimid do phacáiste ón iompróir. Dá bhrí sin, sula ndéantar na hearraí a sheoladh, cuir iad sa riocht bunaidh inar tháinig siad uainn, agus líon isteach an bosca le hábhar a chosnóidh na hearraí ó dhamáiste le linn iompair. Más rud é, in ainneoin seo, go dtarlaíonn rud éigin do do loingsiú ar an mbealach chugainn, déan teagmháil láithreach leis an iompróir a ghlac an pacáiste uait agus éileamh cúiteamh as an damáiste.
7. Ba mhaith liom na hearraí a mhalartú (m.sh. mar gheall ar an méid mícheart). Conas ba chóir dom dul ar aghaidh?
Mura ndearnadh an táirge a úsáid ar chor ar bith (is é sin, níl aon eisíontais air - gruaig, salachar, etc.), níor ach baineadh triail as , is féidir an táirge a mhalartú ar mhéid eile. Is gá, áfach, an fhoirm ghearáin a líonadh agus an t-iarratas ar mhalartú ar tháirge eile/méid eile a chur in iúl sa nóta.
8. An féidir liom aon chineál táirge a thabhairt ar ais?
Cinnte nach bhfuil. Sainmhíníonn an dlí go beacht na catagóirí earraí nach féidir a thabhairt ar ais. Mar shampla, cluasáin in-chluas (cluasáin spiarach) agus a leithéidí.
Ní féidir leis an gceannaitheoir tarraingt siar ón gconradh a bhfuil sé ina ábhar dó
- díol earraí a dhéantar de réir riachtanais speisialta an cheannaitheora, earraí de dhéantús an duine nó earraí atá beartaithe go sonrach do cheannaitheoir amháin (m.sh. lógó neon a tháirgeadh nó do theilgeoir gobo, clibeanna ainm saincheaptha de réir iarratais an cheannaitheora),
- díol earraí atá faoi réir laghdú nó meath tapa ar cháilíocht,
- díol earraí atá faoi iamh i bpacáistiú cosanta, nach bhfuil oiriúnach le tabhairt ar ais mar gheall ar chúiseanna cosanta sláinte nó sláinteachais agus a bhfuil a bpacáistiú cosanta briste tar éis seachadadh na dtáirgí (mar shampla, cluasáin in-chluas - cluasáin spiaireachta, glantóir nítrít, etc. ),
- ábhar leictreonach a sholáthar seachas ar mheán fisiceach, má thosaigh a sholáthar le toiliú sainráite an tomhaltóra agus má dhearbhaigh an tomhaltóir gur cuireadh in iúl go cuí dó, tríd an toiliú seo a chur in iúl, go gcaillfidh sé an ceart chun tarraingt siar ón gconradh (mar shampla, ceadúnas bogearraí digiteach/leictreonach).
9. Cathain a gheobhaidh mé m'íocaíocht as na hearraí ar ais?
Seolaimid airgead le haghaidh earraí ar ais tráth nach déanaí ná 14 lá tar éis an pacáiste a fháil agus na hearraí ar ais a sheiceáil. De réir an dlí, tá 14 lá againn ón dáta a fhaightear sa stóras chun na hearraí ón gconradh a phróiseáil. Gheobhaidh tú do chuid airgid ar ais ar an modh céanna agus a tháinig an íocaíocht chugainn. Le híocaíochtaí tapa (cárta creidmheasa, Google Pay, Apple Pay, etc.), tiocfaidh an t-airgead isteach i do chuntas laistigh de 3 lá oibre. De ghnáth tógann aistriú bainc 1-3 lá gnó. Más airgead tirim a bhí san íocaíocht tráth seachadta, ní mór duit an fhoirm uimhir chuntais a líonadh isteach i bhformáid IBAN (Cuir ainm an Ghlacadóra leis freisin) le haghaidh na haisíocaíochta agus aisíocfaimid an íocaíocht trí aistriú bainc.