Éilimh agus aischur

An bfhuil fadhb le do hearra, nó an bhfuil rud ar bith mícheart? Cuirfimid in iúl duit conas is féidir leat gearán a dhéanamh faoi na hearraí, nó cabhróimid leat aischur a dhéanamh.

Ba mhaith liom gearán a dhéanamh faoi tháirge nó faoi loingsiú

Mura n-oibríonn an táirge a ceannaíodh i gceart, ná bí buartha - táimid anseo le d-ordú a dheisiú nó a athsholáthar. Ní mór duit an fhoirm ghearáin a líonadh agus í a sheoladh chuig ár seoladh mar aon leis na táirgí.

Éileamh earraí

Ba mhaith liom tarraingt amach ón gconradh agus an táirge a thabhairt ar ais

Is féidir leat tarraingt amach ón gconradh ceannaigh laistigh de 14 lá ón seachadadh, agus is féidir earraí a ceannaíodh inár r-siopa a thabhairt ar ais gan fáth a thabhairt dúinn. Ní mór duit an fhoirm aistarraingthe conartha a líonadh agus é a sheoladh chuig ár seoladh mar aon leis na hearraí.

Earraí a thabhairt ar ais

 

Freagraí ar na ceisteanna is minice a chuirtear

1. Conas is féidir liom dul i dteagmháil leis an Roinn Gearáin?

Is féidir leat dul i dteagmháil lenár Rannóg Gearán trí ríomhphost a sheoladh chuig: [email protected] .

 

2. Cá fhad a thógann sé éileamh a phróiseáil?

Déanaimid gearáin a phróiseáil go pras, ach ní thógfaidh sé níos mó ná 30 lá ón dáta a bhfaightear iad.

 

3. Conas aschuir a dhéanamh agus earraí a sheoladh ar ais?

Féadfaidh tú tarraingt amach ón gconradh agus na hearraí a thabhairt ar ais gan chúis a thabhairt laistigh de 14 lá ón nóiméad a fhaigheann tú féin nó duine a d’ainmnigh tú na hearraí. Tar éis na hearraí a thabhairt ar ais, cuirfimid an méid ceannaigh íoctha ar ais chugat i bhfoirm íocaíochta seolta chuig do chuntas.

 

4. An féidir liom tarraingt amach ón gconradh má cheannaím mar chuideachta?

Ní féidir, más chuideachta thú, ní féidir leat na hearraí a thabhairt ar ais laistigh den tréimhse dhlíthiúil 14 lá mar a dhéantar le daoine príobháideacha. Is féidir aontú ar mhalartú earraí le haghaidh táirgí eile.

 

5. Cé a íocann na costais a bhaineann le hearraí a sheoltar ar ais?

Tá sé go hiomlán laistigh de do chumas féin na costais a íoc duit féin. Baineann sé seo freisin leis na costais a bhaineann le loingsiú agus aon rud eile.

 

6. Cá háit ar cheart dom na hearraí a theastaíonn uaim a sheoladh ar ais a sheoladh?

Sula gcuirfidh tú na hearraí ar ais, cuir iad i mbosca ceart, agus greamaigh lipéad lenár seoladh ar thaobh seachtrach an phacáiste. Seo é an seoladh chun an pacáiste a sheoladh ar ais:


Media Leaders sro (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


Ach bí cúramach! Ní bheidh muid freagrach as an riocht ina bhfaighimid do phacáiste ón iompróir. Dá bhrí sin, sula ndéantar na hearraí a sheoladh, cuir iad sa riocht bunaidh inar tháinig siad uainn, agus líon isteach an bosca le hábhar a chosnóidh na hearraí ó dhamáiste le linn iompair. Más rud é, in ainneoin seo, go dtarlaíonn rud éigin do do loingsiú ar an mbealach chugainn, déan teagmháil láithreach leis an iompróir a ghlac an pacáiste uait agus éileamh cúiteamh as an damáiste.

 

7. Ba mhaith liom na hearraí a mhalartú (m.sh. mar gheall ar an méid mícheart). Conas ba chóir dom dul ar aghaidh?

Mura ndearnadh an táirge a úsáid ar chor ar bith (is é sin, níl aon eisíontais air - gruaig, salachar, etc.), níor ach baineadh triail as , is féidir an táirge a mhalartú ar mhéid eile. Is gá, áfach, an fhoirm ghearáin a líonadh agus an t-iarratas ar mhalartú ar tháirge eile/méid eile a chur in iúl sa nóta.

 

8. An féidir liom aon chineál táirge a thabhairt ar ais?

Cinnte nach bhfuil. Sainmhíníonn an dlí go beacht na catagóirí earraí nach féidir a thabhairt ar ais. Mar shampla, cluasáin in-chluas (cluasáin spiarach) agus a leithéidí.

Ní féidir leis an gceannaitheoir tarraingt siar ón gconradh a bhfuil sé ina ábhar dó

  1. díol earraí a dhéantar de réir riachtanais speisialta an cheannaitheora, earraí de dhéantús an duine nó earraí atá beartaithe go sonrach do cheannaitheoir amháin (m.sh. lógó neon a tháirgeadh nó do theilgeoir gobo, clibeanna ainm saincheaptha de réir iarratais an cheannaitheora),
  2. díol earraí atá faoi réir laghdú nó meath tapa ar cháilíocht,
  3. díol earraí atá faoi iamh i bpacáistiú cosanta, nach bhfuil oiriúnach le tabhairt ar ais mar gheall ar chúiseanna cosanta sláinte nó sláinteachais agus a bhfuil a bpacáistiú cosanta briste tar éis seachadadh na dtáirgí (mar shampla, cluasáin in-chluas - cluasáin spiaireachta, glantóir nítrít, etc. ),
  4. ábhar leictreonach a sholáthar seachas ar mheán fisiceach, má thosaigh a sholáthar le toiliú sainráite an tomhaltóra agus má dhearbhaigh an tomhaltóir gur cuireadh in iúl go cuí dó, tríd an toiliú seo a chur in iúl, go gcaillfidh sé an ceart chun tarraingt siar ón gconradh (mar shampla, ceadúnas bogearraí digiteach/leictreonach).

 

9. Cathain a gheobhaidh mé m'íocaíocht as na hearraí ar ais?

Seolaimid airgead le haghaidh earraí ar ais tráth nach déanaí ná 14 lá tar éis an pacáiste a fháil agus na hearraí ar ais a sheiceáil. De réir an dlí, tá 14 lá againn ón dáta a fhaightear sa stóras chun na hearraí ón gconradh a phróiseáil. Gheobhaidh tú do chuid airgid ar ais ar an modh céanna agus a tháinig an íocaíocht chugainn. Le híocaíochtaí tapa (cárta creidmheasa, Google Pay, Apple Pay, etc.), tiocfaidh an t-airgead isteach i do chuntas laistigh de 3 lá oibre. De ghnáth tógann aistriú bainc 1-3 lá gnó. Más airgead tirim a bhí san íocaíocht tráth seachadta, ní mór duit an fhoirm uimhir chuntais a líonadh isteach i bhformáid IBAN (Cuir ainm an Ghlacadóra leis freisin) le haghaidh na haisíocaíochta agus aisíocfaimid an íocaíocht trí aistriú bainc.