Téarmaí agus Coinníollacha

Rialaíonn na Téarmaí agus Coinníollacha Ginearálta Díolacháin seo a leanas tairiscint agus díol táirgí agus / nó seirbhísí ar an Láithreán Gréasáin ríomhthráchtála www.cool-mania.com (“Suíomh Gréasáin”). Léigh na Téarmaí agus Coinníollacha Ginearálta seo go cúramach le do thoil sula n-ordaíonn tú aon táirgí.

Ceannairí Meán sro, Cuideachta atá cláraithe sa tSlóvaic (uimhir chlár gnó 46 406 999 , cód cánach agus uimhir CBL SK2023368787, tá a oifig chláraithe sa tSlóvaic, ag Dlha 4, 974 05 Banska Bystrica, an tSlóvaic. Is iad na Ceannairí Meán sealbhóir an e). -thráchtáil Suíomh Gréasáin Cool-mania

1. Réimse iarratais an tSuímh Ghréasáin

1.1 An siopa ar líne Tá Cool-mania in áirithe le haghaidh díolacháin mhiondíola. Cuireann Cool-mania táirgí ar díol go heisiach le “úsáideoirí deiridh”, .i. “Tomhaltóirí”. Meastar gur “Tomhaltóir” é aon duine a cheannaíonn earraí chun críche nach mbaineann le haon ghníomhaíocht tráchtála, ceardaí nó proifisiúnta a dhéantar ina ghnó. Mura bhfuil an t-úsáideoir ina "Tomhaltóir" tugtar cuireadh duit gan orduithe a chur isteach ar an siopa ar líne; Forchoimeádann Cool-mania an ceart gan orduithe a phróiseáil ó úsáideoirí nach "Tomhaltóir" iad agus aon orduithe nach gcomhlíonann beartas gnó Cool-mania.

1.2 Ní hionann an fhaisnéis go léir atá ar an Láithreán Gréasáin agus tairiscint cheangailteach chun táirgí a dhíol in aon Tír nó suíomh.

Ní féidir táirgí a thairgtear le díol ar an Láithreán Gréasáin a cheannach agus a sheoladh ach chuig Custaiméirí a bhfuil cónaí orthu agus a chuireann in iúl mar cheann scríbe ar fud an domhain.

1.3 Ceadaítear ceannach na dTáirgí ar an Láithreán Gréasáin do dhaoine a ráthaíonn go mbeidh siad ocht mbliana déag (18) d’aois ar a laghad agus atá in ann conarthaí atá ceangailteach de réir dlí a fhoirmiú.

1.4 Is ionann díol na dTáirgí ar an Láithreán Gréasáin agus cianchonradh arna rialú ag Airteagail 50 agus seq. Foraithne Reachtaíochta na Slóvaice N. 206 an 6 Meán Fómhair, 2005 ("Cód Tomhaltóirí") agus le Foraithne Reachtaíochta na Slóvaice N. 70 an 9 Aibreán, 2003, ina bhfuil rialáil na tráchtála leictreonaí

1.5 Is iad na Téarmaí agus Coinníollacha Ginearálta Díolacháin is infheidhme ná iad sin a fhoilsítear ar dháta tarchurtha an ordaithe ceannaigh. Féadfar iad a leasú ó am go ham agus athruithe rialála féideartha á gcur san áireamh. Beidh aon athruithe i bhfeidhm ón dáta foilsithe ar an Láithreán Gréasáin

2. Glacadh le Téarmaí agus Coinníollacha Ginearálta Díolacháin agus tabhairt i gcrích conartha

2.1 Is é an Béarla an teanga atá ar fáil chun an conradh a thabhairt i gcrích. Tugtar an conradh i gcrích i dTíortha an Aontais Eorpaigh, mar atá sonraithe sa mhír thuas 1.2

2.2 Ní mór don Chustaiméir na Téarmaí agus Coinníollacha seo a léamh le haird. Spreagtar an Custaiméir cóip de a íoslódáil, a shábháil nó a phriontáil, chomh maith le faisnéis faoin gCeart Aistarraingthe agus aon fhaisnéis eile a sholáthraíonn Cool-mania ar an Láithreán Gréasáin, roimh an bpróiseas ceannaigh nó lena linn.

2.3 Chun ceannach Táirgí amháin nó níos mó ar an Láithreán Gréasáin a thabhairt i gcrích, ní mór don Chustaiméir an Fhoirm Ordaithe a líonadh agus a sheoladh chuig Cool-mania, go leictreonach, de réir na dtreoracha atá le feiceáil ar an Láithreán Gréasáin le linn na gcéimeanna ordaithe.

2.4 Trí Fhoirm Ordaithe a chur isteach tríd an Láithreán Gréasáin (ar aghaidh), glacann an Custaiméir go neamhchoinníollach leis na Téarmaí agus Coinníollacha Ginearálta Díolacháin seo ina chonradh le Cool-mania agus aontaíonn sé go gcomhlíonfaidh sé iad. I gcás easaontais ar théarmaí áirithe atá sna Coinníollacha Ginearálta Díolacháin seo, tugtar cuireadh don úsáideoir gan aon fhoirm ordaithe a chur isteach lena ceannach ar an Láithreán Gréasáin

2.5 Comhdóidh Cool-mania na foirmeacha Ordaithe i mbunachar sonraí de réir théarmaí an dlí. Is féidir leis an gCustaiméir rochtain a fháil ar a Fhoirm Ordaithe, tríd an rannán “ http://www.cool-mania.com/user/in ” ar an Láithreán Gréasáin

2.6 Nuair a bheidh a ordú curtha isteach ag an gCustaiméir, seolfaidh Cool-mania ríomhphost “Deimhniú iontráil ordaithe” ag admháil go bhfuarthas é.
Taispeánann an ríomhphost seo sliocht de bhunghnéithe an ordaithe: sonraí pearsanta a d'iontráil an custaiméir, seoladh seachadta, sonraí na dtáirgí a ordaíodh (cur síos agus cainníocht), sonraí praghais, modh íocaíochta, costais seachadta, aon chostais bhreise ar deireadh chomh maith. mar fhaisnéis faoin gCeart Tarraingthe Aistarraingthe agus mar Achoimre ar Théarmaí agus Coinníollacha Ginearálta Díolacháin. Geallann an Custaiméir an cruinneas a fhíorú agus ceartúcháin a chur in iúl sa deireadh tríd an ríomhphost [email protected]
Ní hionann an teachtaireacht r-phoist seo agus glacadh leis an ordú, ach deimhniú go bhfuarthas an t-ordú i gceart trí na córais chuí Cool-mania. Gheobhaidh an custaiméir a “Uimhir Ordaithe” pearsanta freisin, a chaithfear a úsáid in aon cheann eile. tar éis cumarsáide le Cool-mania.

2.7 Ní thabharfar an conradh idir Cool-mania agus an Custaiméir i gcrích ach amháin nuair a dheimhníonn Cool-mania gur glacadh leis an Ordú trí ríomhphost "Ordú agus Daingniú Loingsiú"

2.8 Aon ríomhphost a sheoltar chuig an gCustaiméir ag admháil a stádas ordaithe (amhail r-phost "Iarratas ar Tuilleadh Faisnéise" nó ríomhphost "Fógra maidir le moill seachadta"), nó cumarsáid ó bhéal faoin ordú, ní féidir é a mheas mar ghlacadh leis.
Cuirtear an conradh i gcrích nuair a sheoltar na táirgí ordaithe, mura rud é nár chuir Cool-mania in iúl don Chustaiméir nach bhfuiltear ag glacadh leis, nó gur iarr an Custaiméir é a chealú.

2.9 Forchoimeádann Cool-mania an ceart chun orduithe nach dtugann ráthaíochtaí leordhóthanacha sócmhainneachta nó atá neamhiomlán nó mícheart a dhiúltú nó a shrianadh. Chomh maith le hordú a bhaineann le táirgí nach bhfuil ar fáil a thuilleadh (as stoc)
Sna habairtí seo, cuireann Cool-mania in iúl don Chustaiméir trí ríomhphost a luaithe is féidir nach bhfuil an conradh tugtha i gcrích agus nár glacadh leis an ordú ceannaigh, ag sonrú na gcúiseanna leis an diúltú.
I gcás íocaíochta atá curtha i gcrích cheana féin, soláthraíonn Cool-mania aisíoc leis an gCustaiméir as an méid a ghearrtar cheana féin ar aisiompú an idirbhirt (féach ealaín. 13. Modh Aisíocaíochta).
Coimeádann Cool-mania an ceart freisin chun orduithe a dhiúltú ó aon Chustaiméir a bhfuil díospóid leanúnach dlíthiúil ag Cool-mania leis maidir le réamhordú. Féadfaidh Cool-mania aon ordú a chealú má tá amhras ann faoi aon ghníomhaíocht chalaoiseach agus féadfaidh sé diúltú orduithe a phróiseáil ó chustaiméirí a bhfuil stair ordaithe calaoiseach acu roimhe seo.

3. Faisnéis Táirge agus Infhaighteacht Táirge

3.1 Taispeántar príomhthréithe gach táirge ar gach “leathanach faisnéise Táirge” ar bhonn na faisnéise a sholáthraíonn na monaróirí. Cool-mania, forchoimeádann an ceart chun aon leathanach faisnéise Táirge a athrú gan fógra.

3.2 Déanfaidh Cool-mania gach iarracht íomhánna a léiriú chomh gar agus is féidir do na táirgí a thairgtear lena ndíol.
Féadfaidh dathanna na dtáirgí, áfach, a bheith difriúil ó na cinn réadacha dá réir sin le socruithe na gcóras ríomhaireachta a úsáideann an t-úsáideoir.
Féadfaidh na híomhánna sna Sonraíochtaí Táirge a bheith éagsúil freisin ó thaobh scáth datha, méide, nó i dtaca le haon gabhálais táirgí. Chun críocha an chomhaontaithe ceannaigh, beidh forlámhas ag an tuairisc ar an táirge atá san fhoirm ordaithe a sheol an cliant

3.3 D’fhéadfaí faisnéis tacaíochta a chur ar taispeáint ar an Láithreán Gréasáin freisin maidir le ceannach de chineál ginearálta, mar iad siúd a fhaightear, mar shampla, nó sa Treoir Cheannach Gluais.
Soláthraítear an fhaisnéis seo mar ábhar cineálach simplí faisnéiseach, nach gcomhfhreagraíonn d’fhíor-shaintréithe táirge aonair. Chun críocha an chomhaontaithe ceannaigh, beidh forlámhas ag an tuairisc ar an táirge atá san fhoirm ordaithe a sheol an cliant.

3.4 Ar an “Leathanach Faisnéise Táirge” do gach táirge tá rannán speisialta ina bhfuil faisnéis faoi “Product Invailabiliy”. Ní fhéadfaidh an Custaiméir ach táirgí a bhfuil an ráiteas seo a leanas “In Stock” acu a cheannach.
Sa chás go bhfuil stádas an Táirge “ as stoc ” is féidir leis an gCustaiméir dul ar aghaidh leis an táirge a chur in áirithe agus déanfaidh Cool-mania thar ceann an chliaint é a ordú don soláthraí. Nuair a bheidh an táirge ar fáil, cuirfidh Cool-mania an Custaiméir ar an eolas trí ríomhphost.

3.5 Tabhair faoi deara le do thoil nach gciallaíonn cur táirge leis an Tralaí Siopadóireachta go gcuirtear an táirge in áirithe go huathoibríoch don Chustaiméir.
Tá an táirge fós ar fáil le ceannach ag custaiméirí eile go dtí go mbeidh Cool-mania curtha isteach agus fógra daingnithe an Ordaithe, dá réir sin leis na Téarmaí agus Coinníollacha Díolacháin seo.
D'fhéadfadh sé a bheith ag brath ar orduithe ceannaigh comhuaineacha ar an Láithreán Gréasáin. D’fhéadfadh, ar chúiseanna teicniúla, go bhféadfadh “táirge atá ar fáil” éirí as an stoc tar éis tarchur an ordaithe, agus dá bhrí sin is gá fanacht le soláthar nua. Sa chás seo, cuirfear an Custaiméir ar an eolas láithreach trí r-phost (“Táirge in áirithe” nó “moill seachadta”) agus féadfaidh sé a iarraidh an t-ordú a chealú ag am ar bith roimh sheoladh an táirge trí chliceáil ar an gcnaipe “Cealaigh” atá i. an ríomhphost.

3.6. I gcás nach bhfuil an Táirge a ordaíodh ar fáil, cuirfear an Custaiméir ar an eolas trí r-phost láithreach agus in aon chás laistigh de thríocha (30) lá ón lá tar éis tarchur an ordaithe. Má tá an íocaíocht curtha i gcrích cheana féin , Cool-mania foráil ag an am céanna a aisíoc leis an gCustaiméir ar an méid a ghearrtar cheana féin le aisiompú an idirbhirt. (féach an t-alt thíos: 13. Nósanna imeachta aisíocaíochta)

4. Praghas, costais loingseoireachta, cánacha agus dleachtanna

4.1 Déantar na Praghsanna go léir a fhoilsítear ar an Láithreán Gréasáin a thiontú i € (Euro) go hairgeadraí eile de réir rátaí malairte reatha. Áirítear leo CBL (20%) má sheoltar agus má sheachadtar na Táirgí ar fud an domhain.

4.2 Forchoimeádann Cool-mania an ceart chun praghas Táirgí a athrú ag am ar bith. Tuigtear gurb é praghas an Táirge a ghearrfar ar an gCustaiméir an ceann a thaispeántar ar an Láithreán Gréasáin tráth aighneacht an Ordaithe. Méadú nó laghdú faoi dheireadh tar éis an t-ordú a tharchur, ní thabharfar aird orthu.

4.3 Ní chuimsíonn an Praghas Táirge costais loingseoireachta. Gearrtar costais seachadta ar an gcustaiméir, agus íocfaidh an Custaiméir iad i gcomhpháirt leis an bPraghas Ordú Iomlán a íoc.
Is é an méid do gach ordú ná 8 euro (CBL san áireamh) sa Tralaí le linn an nós imeachta ceannaigh ar líne agus roimh é a thabhairt chun críche, agus sa r-phost “Deimhniú Ordú agus Loingis” chomh maith.

4.4 Taispeántar Praghas Iomlán an Ordaithe (le léiriú ar leith ar na costais seachadta agus aon chostais bhreise eile) sa Tralaí i gcónaí ag deireadh an nós imeachta ceannaigh". deimhniú ” agus i ríomhphoist “Deimhniú Ordú agus Loingis”), an méid iomlán atá dlite ag an gCustaiméir maidir leis an ordú ceannaigh Níl aon rud dlite don Chustaiméir i níos mó ná an méid seo, seachas dleachtanna Custaim sa deireadh (féach an mhír thíos). .

4.5 D’fhéadfadh go mbeadh táillí agus costais bhreise de dhíth ar an bhfaighteoir agus a íoctar nuair a sheachadtar táirgí go díreach chuig na húdaráis chánach agus custaim nó chuig an teachtaire é as loingseoireacht chuig roinnt ceann scríbe an-sonrach. Slánaíonn an Custaiméir Cool-mania ó chánacha, tobhaigh agus muirir den sórt sin. Mar sin féin is ar na Custaiméirí a bheidh aon cháin, tobhach, costas nó dleacht eile a d’fhéadfadh a bheith ann dá bhforáiltear le dlíthe gach Tíre ar leith ina seoltar agus ina seachadtar na Táirgí.

5. Conas a cheannach

5.1 Is féidir Táirge a Cheannach ar an Láithreán Gréasáin le clárú nó gan chlárú. Ligeann an clárú don Chustaiméir raon seirbhísí breise a bheith aige, trí Phróifíl Phearsanta a chruthú.

5.2 Ar an siopa ar líne, roghnaíonn an Custaiméir na táirgí atá ar fáil agus inordaithe a roghnú agus a chur le Cart, mar a thuairiscítear ar an “Leathanach Faisnéise Táirge” ábhartha. Le linn iontráil ordaithe, ceanglaítear ar an gCustaiméir faisnéis phearsanta áirithe a sholáthar (sonraí pearsanta, ceann scríbe sonraí, uimhir líne talún agus uimhir fón póca, seoladh r-phoist); agus cuir isteach sonraí bailí an chárta creidmheasa atá freagrach go dlíthiúil as, nó modhanna eile íocaíochta (mar a shamhlaítear leis na Téarmaí agus Coinníollacha Díolacháin seo).

5.3 Forchoimeádann Cool-mania an ceart faisnéis agus doiciméadú breise a iarraidh chun céannacht agus úinéireacht an Chustaiméara chun íocaíocht a dhéanamh a fháil amach. Barántaíonn an Custaiméir go bhfuil an fhaisnéis go léir a chuirtear ar fáil fíor, cruinn agus iomlán (féach an chéad alt eile ar an Modh Íocaíochta).

5.4 Tar éis socrúchán an ordaithe (ar aghaidh), tugtar cuireadh do Chustaiméirí cóip leictreonach de a phriontáil nó a shábháil agus na coinníollacha ginearálta Díolacháin reatha a choinneáil, i gcomhréir leis na forálacha maidir le ciandíol

5.5 An Custaiméir a chuir an t-ordú le Logáil Isteach (ciallaíonn sé gur Custaiméir cláraithe é agus go bhfuil a phróifíl féin cruthaithe aige).

5.6 Tar éis a dheimhniú don chustaiméir go bhfuarthas an fhoirm ordaithe i gceart (féach pointe 2.6), déanann Cool-mania an t-ordú a phróiseáil agus na sonraí a d'iontráil an custaiméir, modh íocaíochta, ullmhú na dtáirgí sa stóras a fhíorú. I gcásanna áirithe b’fhéidir go dteastódh teagmháil teileafóin leis an gcustaiméir nó doiciméadú breise a iarraidh (féach an mhír Modh Íocaíochta)

5.7 Cuireann Cool-mania in iúl go nglacfar le hordú tríd an ríomhphost “Deimhniú Ordú agus Loingis” a sheoladh ina bhfuil achoimre ar an bhfaisnéis atá san Fhoirm Ordaithe cheana féin: sonraí sprice, tuairisc agus cainníocht na dtáirgí a ordaíodh, modh íocaíochta, seachadadh sonraí.

5.8 I gcás diúltaithe, cuirfidh Cool-mania in iúl don Chustaiméir a luaithe is féidir (agus in aon chás laistigh de 30 lá ó dháta an ordaithe a shocrú) trí ríomhphost “Fógra cealaithe ordaithe” a sheoladh ina mbeidh na cúiseanna. I gcás íocaíochta atá críochnaithe cheana féin, soláthraíonn Cool-mania go comhthéacsúil chun an Custaiméir a aisíoc as an méid a ghearrtar cheana féin ar aisiompú an idirbhirt (féach ealaín. 10. Modh Aisíocaíochta).

6. Modhanna íocaíochta

Mar a luadh i mír 4.2 (Praghas Táirge, costais loingseoireachta, cánacha agus dleachtanna) Tabhair faoi deara le do thoil go ndéantar gach idirbheart, airgeadra san áireamh, a aistriú go euro tar éis don chustaiméir íocaíocht a dhéanamh.

6.1 Íocaíocht le cárta creidmheasa

6.1.1 I gcás íocaíochta le Cárta Creidmheasa, cuirfear an méid a bhaineann leis an gceannach chun dochair láithreach ag an mBanc, ag deireadh an idirbhirt a dhéanfaidh an Custaiméir ar líne.

6.1.2 Tráth socrú an ordaithe ag an gcustaiméir, déanfar an seisiún gréasáin a atreorú ón Láithreán Gréasáin chuig leathanach sábháilte ar shuíomh Gréasáin GP WEBpay (SSL). Ar an Láithreán Gréasáin sin, beidh an Custaiméir in ann íocaíocht an Phraghais a chomhlánú
Ag am ar bith le linn an phróisis cheannaigh tá Cool-mania in ann eolas a fháil faoi chárta creidmheasa an Chustaiméara. Níl rochtain ag Cool-mania nó tríú páirtithe ar na sonraí, ná ag an am a dhéantar ordú nó ag tráthanna níos déanaí. Ní choinníonn aon chartlann de Cool-mania sonraí den sórt sin. In aon chás ní féidir Cool-mania a bheith freagrach as aon mhí-úsáid chalaoiseach nó mhídhleathach ag tríú páirtithe, nuair a íoctar táirgí a ceannaíodh ar an Láithreán Gréasáin.

6.1.3 Forchoimeádann Cool-mania an ceart chun iarraidh ar an gcustaiméir, trí ríomhphost, cóip de aghaidh / chúl cárta aitheantais bailí a sheoladh. Sonrófar san iarratas ríomhphoist an tréimhse a gcaithfidh Cool-mania an doiciméad a fháil laistigh di. Ar aon chuma ní bheidh an téarma seo níos faide ná 5 lá oibre. Ar feitheamh an doiciméid iarrtha, cuirfear an t-ordú ar fionraí. I gcás iarratais, coinnítear ar an gCustaiméir na doiciméid go léir a iarrtar a sheoladh laistigh den am sonraithe. Mura bhfaigheann Cool-mania na doiciméid seo laistigh den am iarrtha mar atá san iarratas ríomhphoist nó má fhaigheann sé doiciméid atá neamhbhailí nó atá imithe in éag . Beidh an conradh de bhun agus chun críocha Airt. 1456 cc, agus cealófar an t-ordú ina dhiaidh sin, ach amháin an ceart chun cúitimh as aon damáiste a d’fhéadfadh a bheith os comhair Cool-mania mar thoradh ar iompar an chliaint. Foirceannadh an chonartha, cuirfear in iúl don Chustaiméir trí r-phost, tráth nach déanaí ná 2 lá tar éis an spriocdháta chun doiciméid a éilíonn Cool-mania a chur isteach agus cuirfear an t-ordú ar ceal mar thoradh air agus aisíocfar an méid a íocadh. Má fhaigheann Cool-mania na doiciméid riachtanacha laistigh den am sonraithe, cuirfear na téarmaí seachadta, ie an teachtaire i gceannas ar an Táirge i gceannas, in iúl don Chustaiméir tar éis don Lárnach an t-idirbheart a dheimhniú chun riosca calaoise a chosc.

6.1.5 Ní féidir le Cool-mania a fhios agus ní stórálann sé na sonraí ar bhealach ar bith a bhaineann le cárta creidmheasa an Chustaiméara nó le haon mhodh íocaíochta eile a bhaineann leis an gcuntas sin).

6.2 Aistriú Bainc

6.2.1 Is féidir le custaiméirí íoc trí aistriú bainc. Seolfar earraí ordaithe tar éis dúinn an íocaíocht a fháil.

Uimhir Chuntais : IBAN: SK9802000000002952352651

Seoladh Bainc na nGlacadóirí:
Vseobecna uverova bainc
Mlynske nivy 1
829 90 Bhratasláiv 25
an tSlóvaic

Cód SWIFT (BIC): SUBASKBX

Siombail inathraithe (tagairt) : D'uimhir ordaithe

6.3 An Geata Íocaíochta FONDY

Bealach simplí agus sábháilte le híoc ar líne is ea Geata Íocaíochta FONDY. Tá Geata Íocaíochta FONDY faoi mhaoirseacht uimhir cheadúnais an Bhainc Náisiúnta / FCA UK, uimh. 900705). Tar éis duit an rogha íocaíochta a roghnú, déanfar tú a atreorú chuig leathanach an bhainc. Nuair a bheidh tú ag íoc le cárta, ní mór duit sonraí do chárta creidmheasa a chur isteach. Cuirfear d’íocaíocht chun sochair laistigh de nóiméad. Ar an mbealach seo íocann tú le cárta creidmheasa tríd an idirlíon nó le haistriú bainc tapa ar líne. Ní ghearrtar táille ar an bhfoirm íocaíochta seo.

Le haghaidh tuilleadh eolais, tabhair cuairt ar ár suíomh Gréasáin: https://fondy.io/

Ná bíodh drogall ort teagmháil a dhéanamh linn: [email protected]

7. Loingsiú

7.1 Tagraíonn an téarma "loingsiú" don nóiméad a thug Cool-mania an Táirge ar iontaoibh an Iompróir sainithe a ghlacann an táirge i bhfeighil (féadfaidh na critéir a bheith éagsúil ag brath ar an gcineál táirge a ordaítear agus ar an gceann scríbe).

  • Tagann sé laistigh de 5 lá oibre de ghnáth (is féidir é a athrú ag brath ar an tír chinn scríbe)
  • Post Idirnáisiúnta Rang 1 'Sínithe For' Seachadadh - Idirnáisiúnta 'Signed For '
  • Seirbhís cúiréireachta GLS - Seachadadh idirnáisiúnta

7.2 Luaitear téarmaí lastais agus téarmaí Seachadta go sonrach maidir leis an táirge aonair i ngach “leathanach faisnéise Táirge”. Beidh éifeacht ag téarmaí lastais ó dháta tarchurtha an ordaithe, mura sonraítear a mhalairt

7.3 Má ordaítear táirgí iolracha ag an am céanna le stádas infhaighteachta difriúil, ní dhéanfaidh Cool-mania ach loingsiú amháin. Déanfar an loingsiú ag urramú na n-amanna is faide (m.sh. i gcás 1 táirge a ordaítear leis an stádas "as stoc", mar aon le táirge a bhfuil stádas “In Stock” aige, seolfar an dá tháirge leis an am loingseoireachta níos faide, ie 30 laethanta).

8. Seachadadh: Táillí agus téarmaí

8.1. Seoltar táirgí chuig seoladh poist an chinn scríbe atá sonraithe ag an gCustaiméir sa Mhodúl Ordaithe.

Táillí Pacáil agus Seachadta

Caighdeán Domhanda - 8 € (seachadadh ar fud an domhain)

loingseoireachta seachadta ar fud an domhain

8.2 Ceanglaítear ar an gCustaiméir aon ghnéithe speisialta a bhaineann le suíomh seachadta an Táirge a thuairisciú. I gcás go soláthraítear faisnéis agus sonraí mícheart, beidh luchtú aon chostais bhreise a sheasfaidh Cool-mania chun seachadadh an Táirge a chríochnú i gceannas ar an gCustaiméir.

8.3 Tagraíonn seachadadh an ordaithe do leibhéal na sráide. Ní sheachadaimid chuig boscaí PO, oifigí poist, agus ní seachadaimid chuig tríú cuideachta a bhfuil baint acu le seoltóirí iompair / lasta.

8.4 Gearrtar an fhreagracht agus an riosca ar fad as na hearraí a cheannaítear ar an gCustaiméir ón nóiméad a bhíonn síniú na bhfaighteoirí ag an tseirbhís Poist.

8.5 Ní mór don Chustaiméir toCool-mania aon cheist a bhaineann le fisiciúil, comhfhreagras nó iomláine na n-earraí a fuarthas a thuairisciú láithreach agus tráth nach déanaí ná 5 lá ó dháta an tseachadta trí r-phost a thuairisciú chuig [email protected]

8.6 I gcás go n-iarrann an Custaiméir an táirge a ceannaíodh a athsheoladh, rachaidh Cool-mania ar aghaidh chuig seachadadh nua lena gcoimeádfar an ceart chun an muirear a iompar, chomh maith leis na costais, an costas a bhaineann leis an Táirge a thabhairt ar ais go Cool-mania.

8.12 I gcás nach seachadtar an táirge a ceannaíodh nó go gcuirtear moill air maidir leis na téarmaí seachadta a shonraítear i rannán na Sonraíochtaí, féadfaidh an Custaiméir é a thuairisciú tríd an ríomhphost: [email protected] . Scrúdóidh Cool-mania an gearán agus cuirfidh sé an toradh in iúl don chustaiméir go pras trí ríomhphost laistigh de 15 (15) lá oibre ar a mhéad.

9. Tuairisceáin: Ceart Aistarraingthe

9.1 De réir Airteagail 64 agus seic. den Chód Tomhaltóirí (Foraithne Reachtaíochta Uimh. 206/2005), tá sé de cheart ag an gCustaiméir "Tomhaltóir" tarraingt siar ó cheannach an Táirge gan phionós agus gan aon chúis sonraíochta a thabhairt, laistigh de (14) lá tar éis an Táirge a fháil. De réir na dtéarmaí atá sonraithe sna pointí seo a leanas

9.2 Deonaíonn Cool-mania don Chustaiméir, téarmaí níos fearr ná mar a fhoráiltear leis an gCód Tomhaltóirí (a deir go gcaithfidh an custaiméir fógra scríofa a sheoladh laistigh de 14 lá, trí litir chláraithe Poist le admháil ar ais) chun an Ceart seo a fheidhmiú, is leor é a chur in iúl don laistigh de 15 lá gnó ó dháta seachadta an táirge, tríd an ríomhphost: [email protected] Ábhar: (“Ba mhaith liom an ceart chun tarraingt siar a chur i bhfeidhm)

9.3 Agus an tarraingt siar á chur in iúl, ba cheart don chustaiméir an uimhir ordaithe (a eisíodh tráth an cheannaigh), an Táirge nó na Táirgí a bhfuil sé ar intinn aige a cheart aistarraingthe a fheidhmiú a chur in iúl agus a rún tarraingt siar ón gceannach a chur in iúl go soiléir.

9.4 Nuair a bheidh an t-iarratas aistarraingthe faighte tríd an ríomhphost, cuirfidh Seirbhís do Chustaiméirí Cool-mania treoracha ar fáil don chustaiméir go pras maidir le conas na táirgí a thabhairt ar ais. Ní mór táirgí a sheoladh chuig an seoladh cuideachta a thugtar ar an leathanach teagmhála.
Ní mór an táirge a thabhairt ar ais slán, gan úsáid, agus a pháirteanna agus a phacáistiú bunaidh go léir (málaí agus/nó pacáistiú), i gcomhréir le coinníollacha na bpointí seo a leanas 9.5

9.5 Conas filleadh - Seol ar ais ón gcustaiméir

9.6 Sa chás nach ndearnadh an tarraingt siar de réir Airt. 64 agus seq. Cód Tomhaltóirí agus, go háirithe, mura bhfuil an Táirge iomlán ina chuid páirteanna go léir agus / nó ag gabháil leis na gabhálais agus / nó na heilimintí atá mar chuid dhílis (ex, ní mór an lipéad a bheith fós ag gabháil le táirgí a bhfuil an séala indiúscartha acu, is mar chuid dhílis den táirge) agus / nó nach bhfuil sé sa bhunphacáistiú, nó fiú nuair a dhéanann an cliant damáiste dó nó nuair a úsáideann sé (níl na táirgí caite, nite, úsáidte) seachas teorainn réasúnach an díchill chuí, déanann sé nach bhfuil foirceannadh an chonartha i gceist leis agus, dá bharr sin, ní bheidh sé i dteideal aisíocaíocht a fháil ar an méid a d’íoc an Custaiméir as an Táirge. Fanfaidh an táirge ar fáil do Chustaiméirí i stóras Cool-mania, ag fanacht lena phiocadh suas, ag neamhniú an iarratais ar tharraingt siar ag an am céanna.

9.7 I gcomhréir le hAirteagal . 67, an ceathrú mír, den Chód Tomhaltóirí, ach amháin tar éis an táirge a fháil agus gan a fhíorú go bhfuiltear ag comhlíonadh na dtéarmaí agus na nósanna imeachta chun cearta aistarraingthe agus sláine a fheidhmiú (mar atá sonraithe sna míreanna thuas), déanfaidh Cool-mania, laistigh de. ceithre lá dhéag (14) ó dháta glactha an Táirge, agus in aon chás laistigh de thríocha (30) lá ón dáta a cuireadh in iúl do Cool-mania gur iarradh é a tharraingt siar, aisíoc na suimeanna a d'íoc an custaiméir. Áireoidh an aisíocaíocht táillí seachadta, ach ní bheidh an méid a íocadh chun aon "seirbhísí seachadta breise" a cheannach.

FOIRM GEARÁN - (is gá a chomhlíonadh agus a sheoladh le hearraí ar ais - iarratas a dhéanamh 2 bhliain bharántas le haghaidh lochtanna táirgí)

FOIRM TARRAINGT SIAR - (is gá iad a chomhlíonadh agus a sheoladh le hearraí ar ais suas go dtí 14 lá tar éis an táirge a fháil)

10. NÓSANNA IMEACHTA AISÍOCAÍOCHTA

10.1 Déanfar an aisíocaíocht le hidirbheart íocaíochta a aisiompú (má rinne an custaiméir íocaíocht le cárta creidmheasa nó le haistriú bainc)

10.2  I gcás easaontais idir faighteoir na dtáirgí a shonraítear san fhoirm ordaithe agus an té a d’íoc an méid le haghaidh an cheannaigh, is é Cool-mania a dhéanfaidh na méideanna a aisíoc, i gcás ceart aistarraingthe, dóibh siúd a rinne an íocaíocht.

10.3 Mar a luadh cheana i Roinn 4.1, déantar gach idirbheart a dhéanann Custaiméirí a bhfuil cónaí orthu i dTír de chuid an Aontais Eorpaigh a thiontú go Euro mar thoradh ar íocaíocht an chustaiméara. I gcás íocaíochtaí in airgeadraí seachas an Euro, tugann Cool-mania an méid ar ais fós in Euro, déantar méid an airgeadra a ríomh ansin ar an gcóimheas athraithe sa lá a dhéantar an aisíocaíocht. Dá bhrí sin gearrtar rioscaí an ráta malairte ar an gcustaiméir.

11. Barántas Coinbhinsiúnta

11.1 Féadfaidh na táirgí a dhíoltar ar an Láithreán Gréasáin, ag brath ar a gcineál, a bheith clúdaithe ag ráthaíocht thraidisiúnta arna eisiúint ag an táirgeoir ("Barántas Coinbhinsiúin"). Ní féidir leis an gCustaiméir brath ar an ráthaíocht seo ach amháin i dtreo an mhonaróra. Braitheann an fad, an síneadh críche, na téarmaí agus na coinníollacha úsáide, na cineálacha damáiste agus / nó lochtanna clúdaithe agus aon teorainneacha ar an mbarántas ar an táirgeoir aonair agus léirítear iad sa deimhniú ráthaíochta atá sa bhosca táirge.

Beidh monaróir na dTáirgí faoi dhliteanas i leith aon damáiste a tharlóidh mar gheall ar lochtanna sna Táirgí sin.
Tá cineál barántas deonach ag baint leis agus ní chuireann sé leis, ní chuireann sé ionad, ní chuireann sé teorainn nó eisiamh agus ní dhéanfaidh sé difear don Bharántas Dlí.

12. Barántas Dlíthiúil 24 mhí do na lochtanna comhréireachta

12.1 De réir an Chóid Tomhaltóirí, tá na táirgí go léir a dhíoltar ar an Láithreán Gréasáin le "Tomhaltóir" clúdaithe freisin ag an mBarántas Dlí de 24 mí a chlúdaíonn neamhchomhréireachtaí leis an gcáilíocht atá riachtanach agus dearbhaithe ar na conarthaí (faoi Airteagail. 128 ff. Leg. Uimh. 206/2005). Chun seirbhís bharánta a fháil, ní mór don Chustaiméir an admháil ordaithe (“Deimhniú Ordú agus Loingis” nó nóta seachadta cúiréireachta nó cruthúnas íocaíochta a chaomhnú.

12.2 Clúdaíonn an Barántas Dlíthiúil 24 mí lochtanna nó neamhchomhréireacht an táirge, nach léir tráth an cheannaigh, atá ann tráth seachadta na n-earraí, má úsáidtear an táirge i gceart, a chomhlíonann an úsáid atá beartaithe dó agus mar a bhunaítear leis. an Monaróir (na forálacha atá sa doiciméadacht a ghabhann leis an táirge ar deireadh.
Ní mór an locht comhréireachta a shéanadh, faoi réir chúlghairm bharántas, laistigh de dhá mhí ón dáta a aimsíodh é.

12.3 Meastar earraí a bheith i gcomhréir leis an gconradh más rud é, tráth an tseachadta chuig an tomhaltóir:

12.4 Eisiatar, dá bhrí sin, ó raon feidhme an Bharántas Dlíthiúil lochtanna arna gcinneadh ag fíricí de thaisme nó freagracht an Chustaiméara nó trí úsáid an táirge nach bhfuil ag teacht lena úsáid bheartaithe agus/nó a shonraítear i ndoiciméadúchán teicniúil a bheith ag gabháil leis an táirge.

12.5 I gcás locht nó neamhchomhréireacht an táirge, soláthraíonn Cool-mania, gan táille don chustaiméir, comhréireacht an táirge a athbhunú: trí tháirge a dheisiú nó a athsholáthar le ceann eile a bhfuil gnéithe comhionanna nó níos mó aige. Seachas sin le laghdú praghais cuí nó le foirceannadh an chonartha a aisíocfar an méid a íocadh.

12.6 Chun leas a bhaint as an mBarántas Dlí, ní mór don Chustaiméir ansin fianaise ar dháta ceannaigh agus seachadta na n-earraí a sholáthar ar dtús. Tá sé inmholta go sábhálann an custaiméir, chun críocha fianaise den sórt sin, cóip den ríomhphost “Deimhniú Ordú agus Loingis”, a sheol Cool-mania nó aon doiciméid eile a fhianaíonn dáta forghníomhaithe an cheannaigh (mar shampla, nóta seachadta cúiréireachta nó cruthúnas ar íocaíocht).

12.7 Ní mór don Chustaiméir cumarsáid shonrach a sheoladh chuig Cool-mania, a éilíonn Deireadh a chur le neamhchomhlíonadh, trí r-phost chuig [email protected] Ábhar: Tá an táirge lochtach

12.8 I gcásanna ina bhforáiltear le cur i bhfeidhm na ráthaíochta an táirge a thabhairt ar ais chun an locht a dheisiú, ní mór don Chustaiméir an táirge a chur ar ais ina phacáistiú bunaidh, iomlán ina chuid páirteanna uile (lena n-áirítear pacáistiú agus aon doiciméadú agus trealamh cúlpháirtí). Chun damáiste don phacáiste bunaidh a theorannú, moltar é a chur i mbosca eile. Ba cheart lipéid nó téip a cheangal go díreach ar phacáistiú an táirge bhunaidh a sheachaint.

12.9 Mura bhfaightear an locht nó murar cheart gur neamhchomhlíonadh an táirge é, de bhun Foraithne Reachtaíochta Uimh. 206/2005, gearrfar táille ar an gCustaiméir as aon chostais seiceála agus deisiúcháin, chomh maith le haon chostais eile ( iompar, etc.) ar deireadh thiar ag Cool-mania. Tá an bharántas neamhbhailí más rud é gur faillí nó mí-úsáid an cheannaitheora, calaois, taise nó cúiseanna eile nach mbaineann le lochtanna déantúsaíochta nó táirgeachta ba chúis leis an locht

13. Príobháideacht

13.1 Bailítear agus próiseáiltear na sonraí pearsanta a iarrann an Custaiméir agus a sholáthraíonn an Custaiméir le linn an Modúl Ordú a líonadh chun freastal ar éilimh an Chustaiméara agus ní bheidh siad ceadúnaithe do thríú páirtithe in imthosca ar bith. Ráthaíonn Cool-mania dá chustaiméirí an meas. rialacha maidir le próiseáil sonraí pearsanta, faoi réir an chóid phríobháideachais atá leagtha amach i bhForaithne Reachtaíochta Uimh. 196 dar dáta 30.06.2003 agus modhnuithe ina dhiaidh sin.

14. Earráidí agus / nó míchruinneas ar an Suíomh

14.1 Tá Cool-mania tiomanta i gcónaí an catalóg ar líne a sheiceáil chun earráidí nó míchruinneas a chosc. Mar sin féin, is féidir go bhfuil earráidí, míchruinneas nó easnaimh ar an Láithreán Gréasáin. Dá bhrí sin coimeádann Cool-mania an ceart chun aon earráidí, míchruinneas nó easnaimh atá ar an Láithreán Gréasáin a cheartú, fiú tar éis Ordú a fháil sa deireadh. Forchoimeádann sé freisin an ceart chun faisnéis a athrú nó a nuashonrú ag am ar bith gan fógra roimh ré don Chustaiméir.